cinta bertepuk sebelah tangan lagi ? rasanya begitu -,-

aku tahu cinta yang bertepuk sebelah tangan nih xkan kemana . xboleh pergi mana pon . aku xsalahkan sesiapa . aku tahu aku xboleh salahkan jugak perasaan nih . nama pon perasaan . tetibe jea dia datang . aku pernah berjanji dulu , aku xkan jatuh cinta lagi pada sesiapa . but memang kita berjanji , tapi bukan kita yang rancang apa yg akan berlaku seterusnya . hanya ALLAH yg tentukan . lately my life memang sangat kusut . xtentu arah . aku keliru dgn perasaan nih . memang ramai yang suruh aku buang perasaan tuu sebab dorang xnak aku sakit , xnk tengok aku sedih ., okey fine aku try . but seriously aku xboleh :( lagi aku lupakan dia , lagi perasaan tuu kuat pada dia . memang aku akui , aku xberapa rapat dgn dia , but aku xtahu laa . asal aku boleh jatuh hati kat dia , aku takot . sebab DIA SUDAH BERPUNYA , aku kenal couple dia , ala biasalah dunia kecik jea kan . pergi sana pergi sini . akhirnya jumpa org yg sama jugak . n aku jumpa M semalam punya semalam punya semalam punya semalam , then cerita problem aku pada M:

IF : babe , aku kusut !

M: kaw kenapa ? 2 hari nih aku tengok kaw lain ? ada prob ke ?

IF: entahlah . aku confuse dgn perasaan aku sendiri .

M: pasal budak $#$@$ tuu eah ? yg kaw minat tuu ? yg kaw cakap dia da ada bf tuu ?

IF: hmm yea . aku xtahu laa . why aku selalu ingatkan dia . ? aku keliru .

M: babe . kaw dengar sini eah . kaw xboleh jadi mcm nih terus . study kaw mesti terganggu punya nnti . try  laa lupakan dia . u should try okay . 

IF: kalau sekelip mata aku boleh lupakan dia , aku buat but i can't . susah sangat .

M: macam nih jela . kaw tolak tepi pasal bf dia . kaw just cakap kat dia yang kaw cintakan dia . abis cerita . yang lain tuu . biar dia tentukan sendiri . okay ?    

IF: aku xkan buat macam tuu . aku xsanggup sebabkan aku , relation dia dgn bf dia hancur . aku xnk mcm  tuu .   

M: up to you laa sayang . apa pon yg jadi . aku tetap ada bersama kaw okay ? 

IF: okay


okayyy . memang aku xsanggup nk buat apa yg K suruh . n after aku baca blog capital * , lagi menguatkan aku yg aku xkan bagitahu kat dia . dia memang tengah bahagia dgn bf dia . sangat bahagia n dia memang terlalu sayangkan bf dia .  aku tahu . aku xboleh tipu yg aku betol2 sakit bila baca blog tuu . but aku redha jela :) mesti ada hikmah kan semua nih ?? kalau ada jodoh , ada laa ., xkan kemana . aku akan terus menanti jawapan itu .